۲ پاسخ

سلام عزیزم قطره اش رو باید بدیم یا شربت؟کدومش راحت تره؟نیازه آهن هم بدیم جدا ؟

سیدرال گوچه

سوال های مرتبط

مامان 🧸🩵faraz🩵🧸 مامان 🧸🩵faraz🩵🧸 ۱۲ ماهگی