مامانا واکسن یکسالی چندتاس؟

۹ پاسخ

واسه پسر من یدونه بود تو دستش اصلا تب نکرد فقط بندش دونه ریخت بیرون

ن یدونه بود برای بچم

دوتاس ....دختر من اصلا نفهمید ن تب داشت ن درد انگار ن انگار ک واکسن زدی بهش

ن چرا دوتا باشه

واس بچه من یدونه بود بهداشت زد حتا قطره خوراکی هم ندادن

یدونه ب دست میزنن

دوتاهس

مال دخترم دوتا بود

ای وای

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۲ سالگی
مامان رادمهر🤎 مامان رادمهر🤎 ۱ سالگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی