مامانا واکسن یک ساگی چندتاس کجا میزنن ؟

۲ پاسخ

پای راست و دست راست
نه راحته پسرم صبح زد خداراشکر خوب بود

دوتا یکی توی رون پا یکی توی بازو راست

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۴ ماهگی
مامان پسرک 💙✨ مامان پسرک 💙✨ ۱ سالگی