۴ پاسخ

یذونس راحترین واکسنه

یدونه ازدست راست نه اصلانه تب داره نه چیزی

ی دونه زدن به دخترم خیلی راحته ولی بعد از ی هفته علائم سرما خوردگی میاد سراغش

ی دونه اس ب دستش میزنن و باید بهداشت بزنی

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی