واکسن یسالگی چندتاس ب کجا میزنن

۴ پاسخ

ی دست ی پا
من انروز زدم ایشالله ک سبک باشه

تو بازو و تو رون

دوتا یه دست یه پا

دوتا بودن زدن تو پاش

سوال های مرتبط

مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان پسرک 💙✨ مامان پسرک 💙✨ ۱ سالگی