خانما چند شنبه ها واکسن یسالگی میزنن

۷ پاسخ

برای من بهداشتی که از اول رفته بسته درش میگه باز نیستیم
الان ۱۴ روز از یکسالگی پسرم میگذره هنوز نزدم

طرف ما شنبه ها

شهر ما همیشه بستگی به شهرتون داره

من ورامینم

بله گلی منم شنبه باید ببرم بزنه

بستگی ب محل سکونتت داره
اینجا هر سه شنبه میزنن

شنبه.دوشنبه.چهارشنبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان فرحان مامان فرحان ۱ سالگی
مامان پسملی مامان پسملی ۲ سالگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ ۲ سالگی