مامانا واکسن یسالگی سخته؟

۹ پاسخ

نه آسون ترین واکسنه

نه سخت نیست اصلا

نه اصلاا

نه اصلا عالیه

خیلی خیلی راحت بود

نه اصلا

راحت راحت

نه اصلا ،فقط ده روز بعدش شاید یسری علائم مثل سرماخوردگی پیدا کنه

ما امروز زدیم فعلا که از صبح آسون بود خداروشکر تب نداشته پاشم چون راه می‌ره سفت نشده

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی
مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان فرحان مامان فرحان ۱ سالگی
مامان پسملی مامان پسملی ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ سالگی