۳ پاسخ

سلام خیلی خیلی سبکه نگران نباش حتی تب نمیکنه

سلام خیلی واکسن سبکیه از همه ی واکسن ها بهتره نه درد داره نه تب گلم

والا قدیما من واسه بچه هام زدم اصلا هیچی نداشت ن تب ن درد ن سرما خوردگی نه دونه شدن بدن.
ولی الان تو گهواره میگن بعد یکهفته علایم سرما خوردگی داره تب داره

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۲ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ سالگی
مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان فرحان مامان فرحان ۲ سالگی
مامان پسملی مامان پسملی ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی