سلام کسی بوده واکسن یسالگی بچشو نزنه؟

۵ پاسخ

وای بزنید تورا خدا خواهر من بخاطر نزدن ی دوز واکسن دچار فلج اطفال شده تو دوسالگی با سلامتی بچه هاتون بازی نکنید

داریم تو کشوری زندگی میکنیم که هر لحظه امکان قحطی وجنگ هست، واکسنای بچه هاتون بزنید بهتره

نه بزنی بهتره
برا واکسن و کارت بهداشت اینا مدرسه گیر میدن

الان دیگه کلی بیماری هست ک پخش شده بزنی بهتره

الان سرخک باز پخش شده و بعضی جا ها گرفتن چرا میخای نزنی

سوال های مرتبط

مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان فرحان مامان فرحان ۱ سالگی
مامان پسملی مامان پسملی ۲ سالگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی