خانوما واکسن یسالگی سخته ؟

۹ پاسخ

ن عزیزم اصلا

ن اصلا

راحتترین واکسن

سبککککک

نه انگار نه انگار واکسن زدن

خیلی راحت بود همون لحظه فقط گریه کرد

اصلللا

اصلااااا فقط پاراکید یه بار دادم برای دردش اصلا تب نداره

راحت ترین واکسنش بود اصلا تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۲ سالگی
مامان پسملی مامان پسملی ۲ سالگی
مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان فرحان مامان فرحان ۱ سالگی
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ سالگی