خانوما واکسن یسالگی چطوره ؟؟

۷ پاسخ

يدونه ميزنم به دست نه تب داره نه درد

راحت راحت....اصلا نیازی ب استامینوفن نداره..
تب و درد ام هیچکدوم خبری ازشون نبود😅

راحت بود

برا من ک تب درد نداشت

امروز زدیم فعلا خوبه اوردم خونه استا دادم ولی بعد دیگه ندادم

مگه یک سالگی هم واکسن داره😑😑😑

خیلی خوبه اصلا مشکلی براشون پیش نمیاد راحته

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی
مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی
مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان فرحان مامان فرحان ۱ سالگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۲ سالگی
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ سالگی