خانوما واکسن یسالگی سخته؟؟؟ ب دوتا پا؟؟

۶ پاسخ

پسر من یکی به دستش زدن خیلی خوب بود.

آسونترین واکسنه
یه دست و یه پا زدن.

مامان دوقلو ناز دخترت براچی تب کرده بود؟ مال دندونش بود

ما فقط یه دست راست بودیم
اصلا هم سخت نیست

ی پا و ی دست شاید فقط تب داشته باشه

نه درد نداره یک ونیم سالگی درد داره

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی
مامان پسملی مامان پسملی ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان فرحان مامان فرحان ۱ سالگی
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ ۲ سالگی