واکسن یسالگی چنتاس؟

۵ پاسخ

۲ تا زدم

دوتا یکی دست یکی پا

دوتا ، تو پا و تو دست و اصلا هم تب نداره

اگر دخترتون دوماهگی و چهارماهگی پنوموکوک دریافت کرده باشه الانم باید دریافت کنه و دوتاس.اگر نگرفته باشه ک فقط یکی MMR ب دست

اگ اشتباه نکتم
اینگار دوتاس یکی تو پا یکی تو دست

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان یاس🌸🌈 مامان یاس🌸🌈 ۱ سالگی
مامان فرحان مامان فرحان ۱ سالگی
مامان پسملی مامان پسملی ۲ سالگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ ۲ سالگی