راحت ترینه
کاش همشون مثل این واکسن بود
شنیدم اصلا متوجه نمیشن🤭
انقد راحته حتی قطره ندادم تبم نمیکنن گفت اگ تب کرد بده قطره اما خیلی راحت بود تبم نکرذ
دو تا س دست و پای راست
نه راحته
صبح واکسن پسرمو زدم یکی پای راست یکی دست راست برای دستش گریع نکرد برای پاش گریع کرد الانم استامینوفن دادم گفت شاید پاشو نتونه تکون بده یکم تب کنه
نه خیلی سبک
اگر واکسن پنوموکوک زدی زدی الانم داره دوز بعدیش میشن دوتا یکی دست ،یکی پا
من دیروز زدم
دوتا
یکی بازوی راست یکی بازوی چپ
گفتن شاید 1هفته بد دونه های قرمز روی پوستش ببینی اشکالی نداره چون واکسن سرخک هست از خودش علائم نشون میده
دیشب هم بهش پاراکید دادم
نه میگن خیلی راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.