کسی این سرلاکو داذه بچش خوش طعم هس ؟

تصویر
۴ پاسخ

عالیه

دادم ولی طعمش چندان خوش مزه نیست

بله مزه ش خوب بود

نه من همیشه برنج میدم

سوال های مرتبط

مامان هانا جون🥰 مامان هانا جون🥰 ۲ سالگی
مامان ویهانم 🫀 مامان ویهانم 🫀 ۲ سالگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانیار ❣️سانیار مامان مانیار ❣️سانیار ۱ سالگی