۳ پاسخ

تعجب میکنم ! عزیزم ازمایشتو باید ببری پیش دکتر چرا از بقیه نظر می‌پرسی
آزمایش گلوکز یکی از آزمایشهای مهم بارداری حتما ببرش و نظر پزشک تو بپرس
اینجا هم سوالای تخصصی نپرس خدایی نکرده اطلاعات غلط میدن و یه عمر پشیمونی بار میاره

قندت لب مرزه بالا هم نیست ولی شیرینی نخور

گلوکز اوکی خوبع مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دلآرا🤍 مامان دلآرا🤍 هفته سی‌ویکم بارداری