نظرتون راجع به دیزاین اتاق بیمارستان چیه؟

۷ پاسخ

من چون میخوام بعدش مهمونی بگیرم دیزاین دارم دیگه بیمارستان و نمیخوام هزینه کنم
اما اگر دوست داری انجام بده قشنگه🩵

مثلا چند تا بادکنک و یه سبد گل😍

خوبه عزیزم،عکسا و فیلما قشنگ میشه و خاطره میمونه😍،من به شخصه خیلی ساده دوست دارم،شلوغ پلوغ مثل این بلاگرا خوشم نمیاد😄

اگر قراره فیلم بگیرید خوبه

به نظرم یه چیز نود بگیر خیلیم شلوغ نکن که عکس و فیلمات خوب بشه

ببین اگه اتاق خصوصی باشه همه کار میتونی کنی بودجشو داری هرچیزی قشنگه اما درحد بادکنک و گل خوبه زیاد شلوغ هم خوب نیست اگه میخوای عکاس بیاری که حتما دیزاین کن

خوبه ديگ

سوال های مرتبط

مامان آراز جون مامان آراز جون روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری