نظرتون راجع به دکوریهای اتاق نی نی چیه؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

خیلی نازن ولی اگه گل خشک نذاری بهتره چون انرژی منفی دارن

مبارکه قشنگه

خیلی قشنگه مبارک نی نی جونت باشه عزیزم

گل خشکارو بردار عزیزم

گلها به نظرم جالب نیست

من دوست دارم دکوری اتاق بچه خیلی رنگی رنگی باشه، حالا خودم موفق نشدمااا خیلی ناراحتم که نشد البته من سعی کردم که اتاق رو خالی نگه دارم بعدا خودش پرش کنه ولی در کل فکر میکنم چیزای رنگی قشنگ ترن

اخییی خیلی نازن مبارک باشه😍😍

قشنگن مبارکش باشه انشالله عزیزم

خیلی قشنگه
از کجا خریدی؟

سوال های مرتبط

مامان رادمان👼🏻🩵 مامان رادمان👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی
مامان Baby مامان Baby هفته سی‌وهفتم بارداری