۶ پاسخ

سلام عزیزم عدد موم من چرا توسونو کمتر از عدد شما هست برای من ربسک متوسط زده

سلام عزیزم انتی بهت احتمال پسر داد؟

دکتر نشون بده شاید بنویسه

من انتی اول مشکلی نداشت دکترم گفت دومی واجب نیس میخای انجام بده میخای نده منم ندادم

غربالگری برای 18هفته آنومالی مینویسند

همینه دیگه آزمایش غربالگری دوم‌
فقط باید سونو بدی ۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان جون🫰🏻🩷 مامان جون🫰🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس تک‌دونه🍒
🍒 مامان گیلاس تک‌دونه🍒 🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری