۴ پاسخ

خایبه لو قهوه ای یعنی جریب اتیبین انهم لابد هسه بعد چم یوم ایظل ایطیح منی قهوه ایی

برو دکترت بگو یا درمانگاه عزیزم

عزیزم ممکنه تا چند روز لکه خون و اب هم ببینی دیگه موعد فارغ شدنته زایمان راحتی داشته باشی به امید خدا

انشالله دیگه زایمانت نزدیکه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا❤🧿 مامان مرسانا❤🧿 ۱۲ ماهگی
مامان هستی و  هانا مامان هستی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان چيپل كوچولو🐣 مامان چيپل كوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری