س خانما کیا ت بارداریش دهنش تلخه

۶ پاسخ

من همش احساس میکنم دهنم تلخ میرم چای میخورم

منم همینطور ی بودم هرچه میخوردم طعم غذا رو نفهمیدم فقط تلخی رو حس میکردم و گلاب به روت بالا میکردم خداروشکر۴روز بهترشدم

منک‌اصلا مزه غذا یا حتی چیزایی دیگ رو هم نمیفهمم

من من

من این طوری هستم می گن علتش سردی معده هم هست

من.

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم هفته ششم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۴ ماهگی