۸ پاسخ

پس اصلا نترس و برو یه ازمایش سلفری بده بچتم سالمه سالمه

اون ینی توی هفته ۱۳ میزان متعادلش مثلا ۳۰هزاره توی هفته ۱۸ فلانه و توی هفته ۲۱ ۳۰۴هست
نه اینکه مال شما ۳۰۴هست

بعدم دکترم گفت بیا آمنیو کن چون تو هفته ۱۹بودم گفت بخوای سلفری بدی جوابش بعد ۲۰هفته اماده میشه نمیتونی سقط قانونی کنی ولی بخاطر خطری که آمنیو برا سقط داره و هزینه بالاش انجام ندادم همون سلفری دادم جوابشم تو ۲۱هفته اومد همه چی نرمال و درست

برا منم همینو زده بود ۱:۵۰منم خیلی ترسیدم ولی اینا غربالگریه یعنی یک نفر از بین ۵۰نفر مادر باردار با شرایط من بچش سندرم داره

عزیزم ببین اونجا که زده trisomy 21 جلوش زده۱:۳۰۴

ببین عدد زده

تصویر

عکس کامل ازمایشو بزار ببینم برات چند زده

نمودار ازمایش

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان رها مامان رها ۶ ماهگی
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخمل تو راهی مامان دخمل تو راهی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سیزدهم بارداری