مامانا بستنی بخورم عیبی داره

۳ پاسخ

مگه نمی خوردی قبلا منکه میخورمم

نه هیچ عیبی نداره تعادل هرچیزی رعایت بشه خیلی هم خوبه

نه چه عیبی

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی