۱ پاسخ

سلام بانو جان
از بابت فاویسم اشکالی نداره، فقط چون باغالی هم نفاخه ممکنه از این لحاظ اذیت بشه چون من اوایل یبار خوردم پسرم خیلی اذیت شد.

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی