۱۰ پاسخ

از کجا میدونی دوست داره مگه تاحالا خورده

نده بنظرم

نهههه اصلا
من دادم بیچاره شدم
بچه آلرژی به پروتئین گاوی گرفته از شیر معمولیش افتاده

فقط شیر مادر نیاز داره🤷🏻‍♀️

نه نده هم ضرر داره واسش هم چون خیلی طعم داره بعد غذاهای خودش و نمیخوره چون بی مزس داستان داری بعد

من دادم یک ذره اندازه یک سر قاشق از فرداش اسهال شد الان دو هفته س. اسهاله 🫥

معلومه که عیب داره

معلومه که نه

😐😐🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️نهههه ندیا یوقت به بچه

😑😶😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی