مامانا چه کسایی امپول ریه میزنن

۶ پاسخ

آمپول ریه که میزنن قند میره بالا

من هفته پیش زدم بخاطر کم شدن طول سرویکس و احتمال زایمان زودرس

من احتمال زایمان زودرس دارم نمیدونم چرا مقاومت میکنن آمپول نمیزنن ☹️🫤

اونایی ک احتمال زایمان زودرس دارن

کسایی که احتمال زایمان زودرس دارند

من ۷ ماهگی زدم

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری