۱ پاسخ

سلام گلم فکر کنم که شربت پلارژن خوب باشه از داروخانه بگیر
البته اگه از دکتر داروخانه هم بپرسید راهنماییتون میکنه

سوال های مرتبط

مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی