خانوما از کی میشه به بچه پستونک داد؟

۸ پاسخ

من از بیمارستان دادم
الانم بیشتر بخاطر رفلاکسش بیشتر بهش میدم چون دوست داره همش سینه دهنش باشه

من از روز سوم بهش دادم

از الان بدی بهتره

از بیمارستان

والا من از بیمارستان دادم
الان زیاد دوس نداره چون این شکمو هستش میفهمه هیچی ازش نمیاد که این شیر بشه اوق میزنه😂

از همین الان

خداروشکر پسرم نه پستونک گرفت نه شیشه شیر...فقط شیر مادر دوست داشت😁😁😍

من از همون روز اول دادم😂

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان آرادکوشولو🩵✨️ مامان آرادکوشولو🩵✨️ ۵ ماهگی
مامان ایلیا😍 مامان ایلیا😍 ۳ ماهگی
مامان دخملی💓 مامان دخملی💓 ۱۴ ماهگی