دخترا از کی میشه به بچمون پستونک داد؟؟؟

۵ پاسخ

منم دادم چون کولیک دلشت

از همون اول

من تو بیمارستان دادم

من دادم چون خیلی جیغ میزد

از همون اول

سوال های مرتبط

مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان آرادکوشولو🩵✨️ مامان آرادکوشولو🩵✨️ ۵ ماهگی
مامان ایلیا😍 مامان ایلیا😍 ۳ ماهگی