مامانا قطره اد باید تا پایان شش ماهگی بدیم ؟

۶ پاسخ

دکتر گفت تا دوسال باید اده بخوره بچه

اره بجاش مولتی میدیم

اره باید مولتی رو بدی بعدش

من امروز رستا رو بردم دکتر گفت دیگه آد نده بجاش مولتی داد🤔🤔🤔

ارههه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی