کیا توی انتی دکترشون جنسیت هم بهشون گفته؟؟

۱۰ پاسخ

هشتاد درصد 🤌🏻

سلام عزیزا هزینه ان تی رو میدونید چقد میشه؟

من۹۹درصد

ب من گفت

برای من تو ان تی گفت معمولا جوانه پسر حالت عمودی وشانس پسر بیشتره اما قطعی نیست درصد هم نداد...نمیدونم چقدر درست گفته تابه حال کسی تجربه داشته ؟

ب من درست گفتن

فسقلیت یه قلوبود یا دوقلو؟

به من تو انتی گفت حالا هفته بعد برم انومالی ببینم درست بوده یا نه

یکی از آشناهای ما بهش گفته بود دکترش

من ۱۰۰درصد

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری