جنسیت چنددرصد در NTدرست حدس زده میشه؟کیا درست بهشون گفته بودن

۱۳ پاسخ

من ان تی ۱۰درصد احتمال دختر داد درست بود

خانما میشه تو این اوضاع مملکت کمک حال همدیگه باشین و با کاری که از دستتون میاد دل بقیه رو خوش کنین
میشه برنامه‌.کارنت. رو ن.ص.ب کنین از بازار.بازار کار میکنه .میتونین از اونجا دانلود کنین. و این کد من. رو 8315771804 بزنین.هم به شما هم یه من .۱۰۵ هزار .میده در ضمن در هر زمینه‌ای که مهارت دارین توش میتونین .کسب درامد.کنین 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

من درست گفت انتی انومالی هم عمون شدن دختره

عزیزم سلام ماما سارا هستم جهت تشخیص جنسیت به پیوی گهواره ام مراجعه کنید
به علت قطع بودن نت پیج هام فعلا فعال نیست

ب من صد درصدی گفتن و درست بود

به من گفت تقریبا مطمئنم
هفته پیشم رفتم جنسیت همون بود

برا من درست بوو

برا من درست بود

برای من درست بود

پسر احتمال اینکه دختر بشه خییلی کمه
ولی دختر احتمالش زیاده پسر بشه

به من گفت ۹۰ درست دختر
بعد با همسرم روز بعدش فیلم های سونو و نگاه میکردیم دیدیم پسر
دودولش کامل معلوم بود 😂😂
تا برم انمالی ببینم چی میگه

بنظرم اکثرا اشتباهه،
انتی به من گفتن دختره ولی انومالی معلوم شد پسره😂

من اشتباه بود

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری