خانما کیا تو ان تی جنسیت دقیق بهشون گفته شد؟

۷ پاسخ

به من ١٢ هفته گفت ٩٠ درصد اما باز. ١٣ هفته و ٣ روز بيا تاييد كنم

ب من۹۰درصد گفت چن روز پیشم رفتم آنومالی ۱۰۰درصد همون بود

بستگی به دستگاه و مهارت دکتر سونوگرافی داره .. برای من گفت احتمال خیلی قوی دختره که تو سلفری هم دختر بود🥰

نوبت ان تی گرفتم کاش بهم بگه جنسیتشو

من عزیزم

به من نگفت قطعی ولی گفت شاید دختر باشه و همونم شد و درست بود

من سر دخترم دقیق گف البته سونو گرافیش خیلی خوب بود تااخرم همون بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری