۷ پاسخ

سلام مبارک باشه به سلامتی بغلش بگیری 🩷🌹خلفیه نینیت ؟

وزن که مهم نیست زیر 30

ن منم رفتم ۲۳۰ بود

ای جانم منم نی نی ۲۲۳ بود ۱۲ هفته دکتر گقت توپولیه

چ خوب بسلامتی
وزنشم خوبههه

بسلامتی
ویارت چطور بود؟

بسلامتی عزیزم
نه وزنش خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری