خانم های عزیز برای آزمایش گلوکز چند هفتگی رفتید؟

۵ پاسخ

من ۲۴ هفته رفتم

واسه من ۲۶هفته دکترم گفت برم

۲۶هفته

23هفته و 3روز بودم رفتم.

من اوایل بارداری تو آزمایش کلی قند ناشتام بالا بود تیروییدم هم داغون بود زودتر دکتر درخواست داد

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵👶🏻 مامان ویهان🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل روزهای ابتدایی تولد