خانومای عزیز برا آزمایش گلوکز شما کی رفتید ؟ چند هفتگی بریم بهتره ؟

۱۳ پاسخ

دکتر برا من ۲۵هفته نوشت

من فردا میرم
میشم ۲۴ هفته و ۲ روز

هفته ۲۵

از ۲۴ تا ۳۰ میتونی برب

دکترم تاریخ زده ۲۶هفته و۲ روز

اگه دنبال لباس نوزادی هستی هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

فردا میخوام برم ۲۵ هفته

۲۵ رفتم

۲۴ تا ۲۸ هفته میتونی بری من ۲۸ رفتم

دکترم۲۶ هفته نوشته بود

۲۶هفته رفتم

۲۵ هفته به بعد میتونی بری

من الان ۲۵ هفته و یک روزمه
هنوز نرفتم
فک کنم بین ۲۴ تا ۲۶ هفته میتونیم بریم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل مامان میکائیل روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی