خانما چند هفتگی بریم ازمایش قند بهتره؟

۸ پاسخ

۲۴ تا ۲۸

همون موقع که دکترت نوشته واست

همون ۲۵ هفته
زودتر بری بهتره کنترل میشه اکر خدای نکرده قند داشته باشی

من هنوز نرفتم🦥

خیلی تو خوردن شیرینی جات رعایت میکنم گاهی اوقات میخورما ولی کم میترسم قند و بالا نشون بده استرس دارم

از ۲۴ هفته تا ۲۸ وقت هست من ۲۴ رفتم

من 25 میرم

۲۴تا۲۸

سوال های مرتبط