۴ پاسخ

من27 هفته ازمایش قند دادم همونجام برام سونو سلامت جنین نوشت .البته من از انومالی دیگه سونو نرفتم

نمیشه ازمایش قند پیچوند ؟

از این ب بعد فقط سونو وزن داری

۲۸هفته سونو داده بمن

سوال های مرتبط

مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا،حلما مامان ایلیا،حلما هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری