به نظرتون اسم‌‌ پسر الوین قشنگه؟🥺🥺

۷ پاسخ

خیلی خوشگله معنیشم خیلی خوبه انشالله نامدار باشه همیشه

اصل خودتون مهمه بپسندی وهمسرتون

قشنگه ولی ب دختر میاد انگا

نه عزیز یکی از آشناها گذاشته بود حالا من‌مونده بودم‌پسره یا دختر ک بعد فهمیدم پسره

پسندم نیس

نه برا پسر قشنگ نیست

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی
مامان جون جونچه🩵 مامان جون جونچه🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری