۱۱ پاسخ

بلهههههههه 😁

قشنگه😍

فراز و افرا واقعا قشنگن

خیلی قشنگ و باکلاسه

خیلی🥹

آره قشنگه اسم‌همسر من فرازه🤣🤭

قدیمیه

اره خیلی قشنگه
من خودم خیلی دوسش دارم، بابای بچه میگه نه😓

خوبه ولی آراز جدیدتر و شیک تره

قدیمیه ب نظرمم

منم بین اسم فراز و دایان موندم 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی