وقتی بلند میشم زیر نافم یکم میسوزه علتش چیه بنظرتون؟؟

۱ پاسخ

منم هستم چون بد بلند میشیم یه جور دیگه بلند شدن و امتحان کن دیگه نمیسوزه منم بودم ماما بهم گفت

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری