۸ پاسخ

من برای دخترم زده بود ریسک مشکوک ب سندروم داون شدن
دوباره آزمایش گرفتن خداروشکر شکر بچم سالم بود الا هشت سالشه ماشاالله 🧿 سالم
من اینقد گریه میکردم تا جواب آزمایش دوم بیاد

عزیزم زده ریسک که باید حداقل ۱ به ۱۰۰۰ می بود برای شما ۱ به ۱۳۳ هست حتما باید سلفری بدید انشالله که چیزی نیست
من هم ۱ به ۸۴۸ بود زده برام سلفری آزمایش دادم تا جوابش بیاد انشالله که چیزی نباشه اصلا استرس نگیر

عزیزم حتما به دکترت نشون بده خطر سندروم داون بالاست یکم
ولی تیرزومی خطرش پایینه

ظاهراً زده ریسک
حالا دکتر چند درصد ریسک میبینه آزمایش دوباره میگیره تشخیص خودشه

نشون دکتر دادی ؟؟

ریسک داره

فکر کنم ریسک برات زده

من ک سر در نمیارم

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی
مامان یذره مامان یذره هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه 🐣♥️ مامان جوجه 🐣♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد