از کجا بفهمیم بخیه هامون کشیدنیه

۵ پاسخ

سزارینی باشی بخیه روی پوست کشیدنی هست که اصلانم درد نداره البته بی حسی دیگه احساس نمیشه زیاد

رنگ آبی بخیه یعنی جذبی ، رنگ زرد بخیه یعنی کشیدنی...

برا طبیعی جذبی هستش برا ی
سزارین کشیدنی

سزارین اکثرا کشیدنیه

خود دکتر میگه اگر باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهانی🌛🌜 مامان ماهانی🌛🌜 ۳ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان صدرا کسرا 😍♥️ مامان صدرا کسرا 😍♥️ ۸ ماهگی
مامان نورا گلپ❤️🥹 مامان نورا گلپ❤️🥹 ۱۰ ماهگی