کسی از این شربت استفاده کرده خوب بوده یا نه

تصویر
۵ پاسخ

بالای ۴سال هست
و ال ارژنین واقعا برای بچه زیر۴سال مضره
بنظرم سلامتی کبد و کلیه بچه خیلی بهتر از بلندشدنش هست

من برند دکتر کیدز دادم پسرم عالی بود

بالا چهار ساله

اره خیلی خوبه عالیه

.من خاستم بخرم گفت بالای ۴ سال

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝒂𝒚𝒎𝒂𝒛💙 مامان 𝑻𝒂𝒚𝒎𝒂𝒛💙 ۱ سالگی
مامان فاطمه ♥️♥️♥️ مامان فاطمه ♥️♥️♥️ ۱ سالگی
مامان قلب مامانش مامان قلب مامانش ۲ سالگی