آه کی میشه منم هرچه زودتر زایمان کنم راحت شم

۴ پاسخ

من این دو ماه میخوام حسابی بخوابم لا لنگ ظهر😂😂فقط امروز ازمایش دارم پاشدم سر صبحی

انشاالله سرموقع زایمان کنی وگرنه زودتر زایمان کردن بچه نارس از دست دکترا و بیمارستان خلاص نمیشی خداروشکر کن که داره قشنگ رشد میکنه تو دنیا این فقط مادره که تو بارداری باید فشار زیاد گرما و سرما و کلی ریسک رو تحمل کنه تا جیگر گوشه شو بفل بگیره انشاالله بسلامتی و سرموقع زایمان کتی

بنظرم بارداری بهتر چون وقتی بچه بیاد دیگه نمیشه خوابید من سر بچه اولم خیلی بی خوابی کشیدم

چه زود حوصلت سر رف

سوال های مرتبط

مامان ابرا✨ مامان ابرا✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری