سلام خانوما چکار کنم ۳۸هفتع زایمان کنم 🥲راحت شم

۲ پاسخ

اگه میخوای طبیعی زایمان کنی که همون چهل هفته دیگه
اگه سز می خوای بکنی آمپول ریه بزن 3۸ هفته و چند روز برمیدارن بچه رو
هیچ کاری نمی‌خواد بکنی فقط صبر و چشم انتظاری عزیزم

نامه سزارین ببر از یه جایی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه💜مهران مامان فاطمه💜مهران ۱۰ ماهگی