۳ پاسخ

زیاد نگران نباش امکانش هست ازمایشگاه اشتباه کرده باشه صبر کن تا جوابشو بگیری

منم افت پلاکت دارم الان تا۹۰ اومده پایین تنها مشکلش موقع زایمانه ک خونریزی بیشتری نصبت ب بقیه میکنی ک اونم اگ بیمارستانت خوب بلشه قبلش بهت پلاکت وصل میکنن ک مشکلی پیش نیاد

مگه چند بود پلاکتت

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری