۷ پاسخ

خدارو شکر گلم برای منم دعا کن کدوم آزمایشگاه رفتی؟

اگه قصد بارداری داری ایدی تلگرامت و بده ببرمت تو گروه بچه هایی ک قصد بارداری دارن

جوابش چندروزه اماده شد؟

ای خدا نی نی دخمله🥺و فک میکنم جوابشم نرمال زده

خداروشکر نرماله.
نی نی هم دختره😍

خداروشکر مشکلی نبوده، هیچکدوم از بیماری های کرومووزومی دیده نشده و جنین تون هم دختره

فکر میکنم نرمال

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙🩷 مامان نی نی💙🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری