۱۵ پاسخ

آخی ی پسر داری ی،دختر

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

اولی دختر دومی پسرر

به سلامتی بغلشون کنی گلم چه حس قشنگی دوقلوباردارشدن بعداز۱۵سال انتظارخدایاحکمتت وشکر🥰🥰🥰

رفتم ازمایش انتی بدم، گفت هفت ملیون دویست سی هزار تومن ، منم نداشتم هزینشو بدم اومدم
سونو گرافیم هم شد ۳۳۰۰

یکی رو گفت دختره، اون یکی رو نتونست تشخیص بده

بالایی دختر پایینی پسر

انشالله عزیزم، من بعد ۱۵سال خداوند این دوتا فرشته رو بهم هدیه داده

ضربان قلب دوتا شون یکی بود،

انشالله خدا بهت یکی پسر یکی دختر بده که دیگه غصه نداشتن هیچکدوم رو نخوری انشالله که صحیح و سالم بغل بگیری عزیزم 🌹

نظرتون در مورد ددوتا دختره

دختره

دو قلو😍😍

فکر میکنم دختره 🥰 عکس دوم رو هم بفرست

این یکی چیه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندقچه مامان فندقچه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیام و نی نی🌱✨ مامان لیام و نی نی🌱✨ ۶ ماهگی
مامان زیزی مامان زیزی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلبالو🎀 مامان آلبالو🎀 روزهای ابتدایی تولد