۳ پاسخ

حرکتشه.منم یه جا پاهاشو حس میکنم یجا دستاشو.ولی ضربه های ریزیه و همیشگی نیست.

حرکت بچس

هیچکدوم نبض بچه رو شما احساس نمیکنی عروق خونی خودته

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری